Όροι Χρήσης

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Τα προϊόντα τα οποία μεταπωλούνται από την Εταιρία καλύπτονται από την εγγύηση της Επίσημης Αντιπροσωπείας ή του επίσημου εισαγωγέα στην Ελλάδα . Για τα προϊόντα αυτά ισχύουν οι όροι εγγύησης της εκάστοτε αντιπροσωπείας με τα αντίστοιχα αναγραφόμενα έτη εγγύησης. Η Εταιρεία μεσολαβεί αποκλειστικά και μόνο μεταξύ Αγοραστή και Επίσημης Αντιπροσωπείας για την επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος ή συσκευής. Σε κάθε περίπτωση, η επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος ή συσκευής υπόκειται στην κρίση της Επίσημης Αντιπροσωπείας και όχι της Εταιρείας.
 
Η ευθύνη της Εταιρείας περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην αξία της ελαττωματικής συσκευής. Η Εταιρεία ή και οι αντίστοιχοι προμηθευτές της δεν φέρουν καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία άμεση ή έμμεση θετική ή αποθετική, αρνητικό διαφέρον, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση για ηθική βλάβη ή ψυχική οδύνη ή για οποιεσδήποτε άλλες ζημιές τυχόν προκύψουν με οποιονδήποτε τρόπο από την χρήση της ελαττωματικής συσκευής.
 
Ημερομηνία έναρξης της εγγύησης ορίζεται η ημερομηνία αγοράς του προϊόντος και αποδεικνύεται με το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο πώλησης).
 
Η μεταφορά προϊόντων απο και προς την Εταιρεία για έλεγχο και επισκευή καθώς και η αποστολή επισκευασμένων συσκευών επιβαρύνει τον αγοραστή. Προϊόντα με χρέωση εξόδων στην Εταιρία δεν θα γίνονται δεκτά.
 
Τα μεταχειρισμενα προϊόντα δεν καλύπτονται από εγγύηση.
 
Η εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες που προκλήθηκαν:
 
Από κακό χειρισμό, κακή τοποθέτηση, χτύπημα, πτώση της συσκευής, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας ή υγρασίας, ρίψη υγρών και διαρροές οξέων των μπαταριών.
 
Από λάθος σύνδεση, διαφορετική τάση ρεύματος, μεταβολές της τάσης του ηλεκτρικού δικτύου και για κάθε χρήση τροφοδοτικών, πέραν αυτών που ορίζει ο εκάστοτε κατασκευαστής για το κάθε προϊόν.
 
Από οποιαδήποτε απόπειρα επισκευής μηχανήματος σε εργαστήριο ή τεχνικό εκτός της Εταιρείας και για κάθε περίπτωση που ο αριθμός κατασκευής της συσκευής (serial number) ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αλλαχθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
Η εγγύηση δεν καλύπτει: κεφαλές μικροφώνων, χορδες ,μεγάφωνα, πηνία που έχουν καταστραφεί από κακή χρήση (κακή χρήση εννοείται η υπεροδήγηση του ενισχυτή καθώς και η υπεροδήγηση των ηχείων).
Ο πελάτης υποχρεούται να παραλάβει τη συσκευή που παρέδωσε στην Εταιρεία για έλεγχο και επισκευή εντός διαστήματος τριών (3) μηνών το αργότερο από την ημερομηνία παράδοσης της συσκευής στην Εταιρεία. Μετά την πάροδο του ανωτέρου χρονικού διαστήματος, η Εταιρεία δικαιούται να καταστρέφει ή/και να απαλλαγει από την συσκευή χωρίς καμία ευθύνη ή υποχρέωση της προς τον πελάτη (του πελάτη παρέχοντος δια της παρούσης σχετική ανέκκλητη εξουσιοδότηση προς την Εταιρεία).
 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στη περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.Επιστροφές δεν γίνονται στα βιβλία και στα πνευστά όργανα.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος στο παρεχόμενο είδος κλπ).
Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ενημερώστε μας μέσω e-mail στο info@musiceshop.gr ή να καλέσετε στο τηλέφωνο 210 3212433 και να μιλήσετε με κάποιον αντιπρόσωπο μας. H διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι Ηφαιστου 36,Μοναστηρακι,Αθηνα 10555.
 
Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν, ανοίξετε την συσκευασία και διαπιστώσετε ελάττωμα ή έλλειψη εξαρτημάτων μπορείτε να μας ενημερώσετε με email στο info@musiceshop.gr για να την επίλυση του προβλήματος.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 10 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αφού πρώτα τα επιστρεφόμενα προιόντα ελεχθούν ώς προς την κατάσταση τους από τους αρμόδιους υπαλλήλους της εταιρείας και του καταστηματος μας.
 
ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο info@musiceshop.gr ή να καλέσετε στο τηλέφωνο 210 3212433 για να μιλήσετε με κάποιον αντιπρόσωπο του musiceshop.gr. Η δυνατότητα αυτή σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή της αποστολής της παραγγελίας σας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση.
 
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ:
το musiceshop.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών..